Welcome to Arkadia   Click to listen highlighted text! Welcome to Arkadia Powered By GSpeech
Previous Next

Wycieczka do Poznania

Dnia, 7 września 2022 roku uczestnicy Środowiskowego Domu Samopomocy w Gądeczu opuścili mury placówki i wyjechali na wycieczkę do Poznania. Na ten wyjątkowy dzień zaplanowano szereg atrakcji.

Głównym punktem wyjazdu było zwiedzanie Poznańskiej Palmiarni. Zwiedziliśmy łącznie dziewięć pawilonów w każdym spotykając przeróżne formy fauny i flory. Poza  egzotycznymi roślinami widzieliśmy również: akwaria z żółwiami, egzotyczną papugę, terraria z gadami które wzbudziły duże emocje. W ciepłych i wilgotnych pawilonach podziwialiśmy także rośliny tropikalne o efektownych liściach oraz pnączach, bananowce, paprocie, rośliny owadożerne, palmy, daktylowce, sagowce oraz wiele gatunków kaktusów. Atrakcją było podziwianie roślin i ryb w oczkach wodnych oraz akwariach. Głównym celem wycieczki było pogłębienie wiedzy przyrodniczej poprzez bezpośrednią obserwację oraz uświadomienie uczestnikom różnorodności gatunkowej świata roślin. Następnie przejechaliśmy do drugiej części Poznania i udaliśmy się do Poznańskiej Malty. Spacerem wokół Jeziora Maltańskiego, podziwiając piękne widoki dotarliśmy do restauracji, gdzie zjedliśmy pyszny obiad. Nie zabrakło również deseru oraz kawy, która wszystkim dodała energii. Po mile spędzonym odpoczynku wsiedliśmy do autobusu i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Nie wracaliśmy z pustymi rękami, w drodze wjechaliśmy po kolację, którą każdy z uczestników zabrał do domu.  Wyjazd dostarczył wszystkim wspaniałych i niezapomnianych wrażeń, aż nie chciało się wracać...

Dom Arkadia

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Dzięki przychylności lokalnej władzy mamy szanse na wspaniały rozwój.

Naszym celem jest postępowanie zmierzające do osiągnięcia przez uczestników jak najpełniejszej samodzielności życiowej.